سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی که در حالت مستی با وارد نمودن ضربه چاقو به گردن یکی از دوستانش ادقام به قتل وی نموده بود، پس از 5 روز شناسایی و دستگیر شد.

سلامت نیوز: رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: فردی که در حالت مستی با وارد نمودن ضربه چاقو به گردن یکی از دوستانش ادقام به قتل وی نموده بود، پس از 5 روز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بیان داشت: در روز 2 اردبیهشت امسال خبری مبنی بر فوت مشکوک فردی 25 ساله به نام جواد که بر اثر خونریزی شدید از ناحیه گردن در بیمارستان رضوی فوت کرده بود به پلیس آگاهی اعلام شد که در این راستا تیم بررسی صحنه جرم به همراه کارآگاهان ویژه قتل در محل حاضر و اقدام به بررسی جسد کردند. 
 
سرهنگ بید مشکی بیان داشت: کارآگاهان دایره قتل اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی مشهد در بازجویی اولیه به عمل آمده از همراهان جسد که تعدادی از دوستان مقتول بودند به نتیجه ای نرسیده اما با توجه به تناقض گویی های موجود کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی تعداد سه نفر از همراهان مقتول را به عنوان مظنون به پلیس آگاهی انتقال دادند. 
 
وی ادامه داد: با توجه به بازجویی های به عمل آمده از هریک از مظنونین به صورت جدا از یکدیگر متوجه شدند مقتول به اتفاق 7 نفر از دوستانش به اراضی کشاورزی جهت تفریح رفته بودند و در حالت مستی بین مقتول و یکی از دوستانش درگیری لفظی به وجود آمده که با میانجیگری دیگر دوستان جدا شدند. اما در یک لحظه قاتل از پشت سر به سمت جواد(مقتول) حمله ور شده و با چاقو به گردن وی ضرباتی را وارد می کند و سریعا از محل متواری می شود، که متاسفانه جواد قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می کند. 
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه پس از اعترافات مظنونین قاتل در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و صراحتا به جرم خود اعتراف کرد، بیان داشت: در حال حاضر همه متهمان به دستور مقام قضایی در بازداشتگاه پلیس آگاهی به سر می برند. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha