مشاور وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آخرین توصیه ها را به داوطلبان شرکت کننده در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی ارائه داد.

سلامت نیوز: مشاور وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آخرین توصیه ها را به داوطلبان شرکت کننده در چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی ارائه داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر عبدالله کریمی با اشاره به برگزاری آزمون دستیار در روز پنجشنبه 11 اردیبهشت، گفت: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن برای داوطلبان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی الزامی است.

وی اظهار کرد: براساس اطلاعیه منتشره مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت شرکت در آزمون داوطلبان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی از روز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه 93 تا ساعت 23 امشب (چهارشنبه) بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir به همراه برگ راهنمای مربوطه قرار گرفته است.

مشاور وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با بیان این که آزمون ورودی چهل و یکمین دوره پذیرش دستیار تخصصی بالینی منحصراً در صبح پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه 93 در 19 شهرستان مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: شهرستان محل برگزاری هر داوطلب و آدرس حوزه امتحانی وی در محل مذکور در ذیل پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلب درج شده است.

دکتر کریمی خاطرنشان کرد: فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 11 اردیبهشت ماه آغاز می شود و درهای وروود به جلسه در ساعت 8 صبح باز و رأس ساعت 8:45 دقیقه صبح بسته خواهد شد. بنابراین باید داوطلبان در مهلت مقرر در حوزه های امتحانی حاضر باشند.

دکتر کریمی افزود: این آزمون دارای 200 سوال و مدت پاسخگویی به سوالات 240 دقیقه می باشد لذا آزمون ساعت 9 صبح شروع و 13 پایان می یابد.

وی افزود: داوطلبان از میان چهار گزینه ارائه شده برای هر سوال صحیح ترین گزینه را انتخاب و در پاسخنامه سوالات وارد کنند و توجه داشته باشند که به پاسخ های غلط نمره منفی تعلق می گیرد.

دکتر کریمی به داوطلبان تاکید کرد: همراه داشتن تلفن همراه در جلسه آزمون ممنوع است و داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش، تخلف محسوب می شود.

دکتر کریمی در پایان یادآور شد: شب‌های امتحان شبهای پر استرس هستند و اصولاً واژه امتحان همیشه پر از استرس است به خصوص اگر در این امتحان قرار باشد نتیجه ماهها زحمت نشان داده شود.

وی به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به این که سرعت و دقت در آزمون حرف اول را می زند، به تغذیه و خواب خود توجه داشته باشند و در شب آزمون و به موقع بخوابند. بیدار ماندن در شب آزمون جز خستگی و اختلال در حافظه خاصیت دیگری ندارد و استرس داوطلب را افزایش می دهد بنابراین توصیه می شود خواب مناسب داشته باشند تا بازدهی آموخته ها راحت تر صورت گیرد و آرامش کامل خود را حفظ نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha