چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 110819

اهدای نخستین نمونه نشان به دکتر شیخ‌الاسلام، رکوردار اهدای خون کشور نشان چهلمین سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون رونمایی شد.

سلامت نیوز: اهدای نخستین نمونه نشان به دکتر شیخ‌الاسلام، رکوردار اهدای خون کشور نشان چهلمین سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون رونمایی شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، نشان ویژه چهلمین سالگرد تاسیس سازمان در جلسه مشترک مسئوولان روابط عمومی، دفتر برنامه ریزی، جذب و نگهداری اهدا کنندگان و دبیران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون، رونمایی شد.

این نشان در رنگ سرخ و با حاشیه نقره‌ای عدد 40 را نشان می دهد که صفر آن به شکل قطره خون و مزین به 40 نشانه نقره‌ای است که هریک از نشانه‌ها نماد یک سال است. این سالها که با سرمایه قطره‌های خون اهدا کنندگان به ثمر نشسته‌اند دراین قطره خون و رنگ سرخ نشان تجلی یافته‌اند.

نشان یاد شده برای نصب روی سینه یا سر دست و یقه طراحی شده است.

گفتنی است، در حاشیه نشست، از سوی دکتر پورفتح‌اله، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، نخستین نمونه نشان چهلمین سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون ایران و چهل میلیون اهدای خون به دکتر حسن شیخ‌الاسلام، دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد استان فارس و رکورددار بیشترین آمار اهدای خون در کشور و پس از وی به دکتر کریمیان اهداکننده مستمر خون اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha