چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

دو مرد که یک دانش آموز 7 ساله را در اتاقی تاریک و دهانی بسته مورد تجاوز بی رحمانه جنسی قرار داده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سلامت نیوز: دو مرد که یک دانش آموز 7 ساله را در اتاقی تاریک و دهانی بسته مورد تجاوز بی رحمانه جنسی قرار داده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دو روز پیش بود که خبر دستگیری دو نظافتچی شیطان صفت از طریق پلیس اندونزی اعلام شد و موجی از رعب و دلهره را در دل والدین انداخت. 
 
مضمون این خبر این بود که پسر بچه 7 ساله ای در مدرسه در ساعت اولیه کلاس درس در یک اتاق تاریک و در بسته مورد تجاوز بی رحمانه جنسی قرار گرفته و به شدت صدمه دیده است. 
 
این پسر بچه که قادر به صحبت کردن نیست از اسم متجاوزان خود هم می ترسد و تا الان از خانه بیرون نیامده و قصد دارد دیگر به مدرسه بازنگردد. البته روانشناسان در تلاشند تا مداوا و شست و شوی مغزی این پسر بچه قربانی را دوباره به جامعه و بین دوستانش بازگردانند. 
 
یکی از دوستان این پسر بچه به پلیس گفت: دو نظافتچی به دلیل نامعلومی دوستش( پسر بچه قربانی) را از کلاس خارج و با خود بردند و بعد از تمام شدن کلاس او را در حالی که می گریست در گوشه ای از حیاط مدرسه پیدا کردند. 
 
بر اساس این گزارش پس از فاش شدن ماجرا، پلیس نه تنها دو نظافچی را دستگیر نکرد بلکه کسانی که آن دو تن را استخدام کرده بودند را نیز تحت بازجویی قرار داد و همچنان تحقیقات پلیسی در این زمنیه ادامه دارد تا دیگر قربانیان این دو مرد شیطان صفت شناسایی شوند. 
 
به گفته پلیس این دو مرد پلید که باعث شدند تا برخی از والدین از فرستادن دانش آموزان خود به مدرسه جلوگیری کنند در اعترافاتشان این فاجعه تلخ را اینگونه شرح دادند:  مدتی بود که محو زیبایی پسر بچه شده بودند و آن را زیر نظر گرفته بودند، تا اینکه پس از روز ها یکی از اتاق ها مدرسه را خالی کرده و با ترفندی او را به آنجا کشانده و به نوبت کودک را در حالی که دهانش بسته بود، مورد تجاوز جنسی بی رحمانه قرار داده و سپس با تهدید قتل پدر و مادرش او را وادار به سکوت کرده و در گوشه ای از حیاط مدرسه رها کردند. 
 
گفتنی است مدارس جاکارتا مثل مدارس آمریکا دچار بحران حملات جنسی به دانش آموزان شده که این می تواند زنگ خطری جدی برای آن کشور باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha