فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری مردی خبر داد که برای انتقامجویی باجناق خود را پس از بیهوش کردن به قتل رساند.

سلامت نیوز : فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری مردی خبر داد که برای انتقامجویی باجناق خود را پس از بیهوش کردن به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا میرحیدری در این باره اظهار داشت: اواخر اسفند سال گذشته ماموران پلیس آگاهی در جریان قتل مرد 67 ساله ای قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند، مقتول خفه شده است. تحقیقات اولیه نشان داد، مقتول به تنهایی در خانه حضور داشته و اعضای خانواده اش به سفر زیارتی رفته و پس از بازگشت از قتل مطلع شده بودند.

وی افزود: وسایل خانه به هم ریخته بود و بر اساس گفته ساکنان برخی وسایل خانه به سرقت رفته بود. در ابتدا انگیزه قتل با انگیزه سرقت مطرح شد. عامل یا عاملان احتمالی جنایت خیلی حرفه ای عمل کرده بودند و هیچ ردی از آنها در صحنه قتل باقی نمانده بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد، در ادامه تحقیقات کارآگاهان با بررسی بیشتر صحنه متوجه شدند، موضوع سرقت صحنه سازی است و قاتل سعی داشت مسیر تحقیقات را تغییر دهد. به همین خاطر قتل با انگیزه انتقامجویی مطرح شد و ماموران در بررسی این شاخه متوجه شدند که مقتول با باجناق خود اختلاف قدیمی داشته است.

وی خاطر نشان کرد، با کشف این سرنخ تحقیقات بر روی باجناق 60 ساله مقتول متمرکز شد و ماموران با کشف مدارکی علمی ، متهم را دستگیر کردند. متهم به قتل در ابتدا منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت، من با مقتول از قدیم اختلاف داشتم.روز حادثه وقتی متوجه شدم باجناقم در خانه تنها است تصمیم به قتل او گرفتم. با تهیه داروی بیهوشی به خانه اش رفتم و او را در ابتدا بیهوش کرده و بعد با طناب خفه اش کردم. برای اینکه مسیر تحقیقات را تغییر دهم برخی وسایل با ارزش را سرقت کرده و چند خیابان پائین تر به سطل زباله انداختم.

سرهنگ میرحیدری در پایان گفت: متهم به قتل پس از اعتراف به جنایت وبازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha