طبق آمار سازمان ملل قاچاق دختران و زنان رابطه مستقیم با تجاوز جنسی در ایالت متحده دارد، به طوری که همین دختران در اختیار ثروتمندان و قدرتمندان غربی قرار می‌گیرند.

سلامت نیوز: طبق آمار سازمان ملل قاچاق دختران و زنان رابطه مستقیم با تجاوز جنسی در ایالت متحده دارد، به طوری که همین دختران در اختیار ثروتمندان و قدرتمندان غربی قرار می‌گیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی یک نظر سنجی که در واشنگتن به نام «پیو» صورت گرفت،  مشخص شد که اکثریت مردم تجاوز به عنف به ویژه دانشجویان را یک معضل بزرگ اجتماعی می‌دادند و آزادی عدالت کیفری دولت را در گسترش آن اساسی تلقی می‌کنند. 
 
در این بررسی های ملی که توسط مرکز تحقیقات «پیو» صورت گرفت مشخص شد که خشم بیشتر مردم مربوط به  تجاوز جنسی و قتل هولناک دانشجو 23 ساله به نام «رایان» در دسامبر 2012 است . 
 
در این تجاوز که به صورت گروهی صورت گرفته بود دانشجوی 23 ساله زمانی که قصد بازگشت به منزلش را داشت بر روی پل هوایی توسط چند جوان مورد حمله قرار می‌گیرد و پس از دقایقی تجاوز بی رحمانه با ضربات شیشه شکسته مشروبات به قتل می‌رسد و جسد عریان و خونینش از بالای پل بر روی خودرو‌های عبوری افتاده و تکه تکه می‌شود. 
 
پس از این تجاوز بی‌ر‌حمانه موجی از خشم در بین مردم به راه افتاد و بیشتر خانواده‌های آمریکایی به طور علنی خواستار مقابله با جرم تجاوز شدند و آن را به عنوان «مشکل بسیار بزرگ»  مطرح کردند. 
 
در این نظر سنجی که بین 4 میلیون 624 هزار نفر در ایالت متحده آمریکا صورت گرفت،  80 درصد معتقد بودند که آمار جرم و جنایت در ضمینه تجاوز به دانش آموزان و دانشجویان بیشتر شده است و والدین برای فرستادن فرزندان به مدرسه و دانشگاه‌ها دلهره دارند. 

  
ناگفته نماند در این جامعه آماری مردم بعد از تجاوز های وحشیانه که منجر به مرگ می شود، خشونت‌ خود را نسبت به اسید پاشی های وحشیانه بر روی دانشجویان زیبارو که مورد علاقه و مرکز توجه هستند اعلام کردند و زیبایی را نوعی خطر برای دختران و پسران بر شمردند. 
 
همچنین در برخی از مناطق نیوجرسی مردم اعلام کرده اند که مجازات ها در خصوص چنین جرائمی پیگیرانه نبوده و مردان و زنان شرور به راحتی اعمال مفسدانه خود را انجام می‌دهند بی‌آنکه از تبعات قانونی هراسی داشته باشند. 
 
در مرکز آمار دانشگاهی میشیگان نخبگان و جامعه شناسان به اتفاق نظر رسیده اند که باید یک سازمان و یا نهاد به نام ضد تجاوز برای مقابله و مبارزه با چنین مشکل بزرگی راه اندازی شود و اوضاع نابسمان در دانشگاه‌ها، مدارس و برخی محله‌های ایلات متحده را سامان بخشد. 
 
 بر اساس گزارش آمار سازمان بین المللی که در سال گذشته اعلام شد ،‌مشخص شد از میان هر 100 زن جوان حدود 60 درصد تجریه حداقل یکبار تجاوز را دارند. که این آمار واقعا زنگ خطری برای جوامع غربی و به اصطلاح آزادیخواه است. 
 
گفتنی است مورد تجاوز جنسی در بعضی از مواقع یک مورد کاملا سازمان یافته است که با قاچاق دختران و زنان از کشور های ترکیه،‌ فرانسه ،‌اقیانوسیه، هلند، دانمارک ،‌تایلند و ایتالیا ارتباط دارد. به طوری این قاچاقچیان با ربودن زنان و دختران آنان را به بردگان جنسی تبدیل کرده و در مهمانی های شبانه و مراکز فساد که اغلب در آلمان، شبه جزیره و واشنگتن و ماساچوست وجود دارد به سرمایه داران و قدرتمندان می‌فروشند و یا اجاره می‌دهند. 
 
همچنین در این زمینه می‌توان به اعدام چندین متجاوز و قاچاقچی زنان و دختران در هند و دهلی اشاره کرد که با ربودن دختر عکاسی او را ماه‌ها پس از تجاوز به یکی از کشور های غربی به فروش رسانده بودند. 
 
به طور جد موضوع تجاوز جنسی و رابطه نامشروع  موجی از نا امنی را در دانشگاه‌ها و دانشجویان به وجود آورده است که به تبع آن علم و دانش نیز به تباهی خواهد کشیده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha