معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خبرهای خوبی برای حوزه پرستاری در راه است، از افزایش حقوق پرستاران خبر داد و گفت: مشکل کمبود نیروهای پرستاری نیز به زودی رفع می‌شود.

سلامت نیوز: معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خبرهای خوبی برای حوزه پرستاری در راه است، از افزایش حقوق پرستاران خبر داد و گفت: مشکل کمبود نیروهای پرستاری نیز به زودی رفع می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمد میرزابیگی، ظهر امروز به دنبال سفر خود به استان یزد به منظور شرکت در پانزدهمین همایش سراسری آموزش پزشکی از طرح‌های بهداشتی و درمانی شهرستان مهریز بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه در بیمارستان‌های استان یزد کار تیمی در حوزه درمان به خوبی انجام می‌شود، اظهار داشت: پرستاران و پزشکان با همدلی برای جلب رضایت بیماران تلاش می‌کنند و همراهی آنها با یکدیگر در قالب یک تیم، بسیار خوب و مثال‌زدنی است.

میرزابیگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات حوزه پرستاری شناسایی شده و بر روی آنها کار می‌شود و برای رفع این مشکلات تلاش خواهد شد، تصریح کرد: یکی از مطالبات پرستاران، افزایش حقوق آنهاست که با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و ابلاغ بسته‌های هفت‌گانه، به زودی شاهد تغییر در دستمزدها و افزایش حقوق این قشر خواهیم بود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وقتی در برنامه‌های دولت و وزارتخانه‌، تلاش برای کاهش هزینه‌های بهداشتی مردم آغاز شده، طبیعی است که برای بالا رفتن انگیزه پرستاران و سایر نیروها نیز کارهایی انجام خواهد شد که یکی از آنها افزایش حقوق است.

وی تصریح کرد: البته ممکن است رقم افزایشی خیلی زیاد نباشد اما تا حد زیادی انتظارات پرستاران را تامین می‌کند.

میرزابیگی همچنین با اشاره به تلاش برای حل مشکل کمبود پرستار عنوان کرد: طرحی ارائه شده که بر اساس آن به دو روش کوتاه‌مدت و بلندمدت، نیروهای مورد نیاز تامین خواهند شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: استفاده از توان دانشکده‌های پرستاری و بهره‌مندی از سیستم‌های کمک پرستاری و .... برای جبران کمبود نیرو در برنامه است.

وی همچنین از رفع مشکل مرخصی زایمان بانوان پرستار و نیروهای بالینی با دستور وزیر خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha