چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: 110859

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت:بارش باران و حتی رگبار رعد و برق بهاری در استانهای غربی و شمال غرب تا پایان روز جمعه وجود دارد و بیشتر استانها بارانی هستند.

سلامت نیوز: مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت:بارش باران و حتی رگبار رعد و برق بهاری در استانهای غربی و شمال غرب تا پایان روز جمعه وجود دارد و بیشتر استانها بارانی هستند.


احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: امروز چهارشنبه رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی مناطق تگرگ پیش بینی می شود.

او با بیان اینکه شدت بارش ها در استان های یزد، کرمان، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی بیشتر است ادامه داد: در استان های لرستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویر احمد، شمال فارس، یزد، کرمان، شمال سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و دامنه های البرز در استان های سمنان، تهران، گلستان ومازندران باران پیش بینی می شود.

وظیفه گفت: روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر و استان اردبیل دمای هوا افزایش می یابد و در برخی مناطق با وزش باد نسبتأ شدید همراه خواهد بود. استانهای اردبیل، ،اراک، ارومیه، اصفهان، رشت،ساری ، زنجان، سنندج،شیراز، گرگان، همدان و یزد فردا پنج شنبه نیمه ابری هستند و این شرایط تا روز جمعه ادامه دارد.

او گفت: همچنین رو پنج شنبه در استانهای مرکزی، اصفهان، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استانهای تهران، سمنان، مازندران و گلستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد و در مناطق مستعد تگرگ پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه وزش رگبار و رعد وبرق برای فردا با شدت بیشتر در استانهای یزد، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان پیش بینی می شود توصیه کرد برای جلوگیری از مخاطرات و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارش شدید کوتاه مدت، رعدوبرق و تگرگ تمهیدات لازم درنظر گرفته شود. جمعه بیرجند، مشهد و کرمان بارانی هستند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha