پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 110874

چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی سال ۹۳، امروز ۱۱اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به طور همزمان در 20 دانشگاه علوم پزشکی سطح کشور و مستقر در 19 شهر برگزار شد.

سلامت نیوز: چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی سال ۹۳، امروز ۱۱اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به طور همزمان در 20 دانشگاه علوم پزشکی سطح کشور و مستقر در 19 شهر برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، پذیرفته شدگان این دوره در 36 دانشگاه علوم پزشکی و 27 رشته تخصصی پذیرش خواهند شد و پس از برگزاری آزمون در مهلت مقرر، کلید اولیه سوالات در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

داوطلبان نیز می‌توانند در مهلت تعیین شده، اعتراضات احتمالی خود را به سوالات از طریق سایت سنجش به نشانی http://sanjeshp.ir اعلام کنند.

براساس اعلام وزارت بهداشت،تلاش می شود 72 ساعت پس از رسیدگی کامل به اعتراضات دریافتی از سوی هیأت ممتحنه، نمرات خام به همراه رتبه کل داوطلبین از طریق سایت اینترنتی مذکور به اطلاع آنها برسد.

در این آزمون 16 هزار نفر برای گرفتن تخصص به رقابت خواهند پرداخت که 7 هزار و 600 نفر زن و 7 هزار و 800 نفر مرد هستند و این افراد در 27 رشته تخصصی پذیرش خواهند شد.

ظرفیت پذیرش در این آزمون 2200 نفر است و نتایج نهایی تا پایان خردادماه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha