پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 110880

کلینیک تامین اجتماعی قدس با وجود تجهیزات و پرسنل مورد نیاز در خدمات رسانی به ارباب رجوعان دچار مشکل بوده و در هنگام مراجعت به کلینیک رییس مرکز حضور نداشت.

سلامت نیوز: کلینیک تامین اجتماعی قدس با وجود تجهیزات و پرسنل مورد نیاز در خدمات رسانی به ارباب رجوعان دچار مشکل بوده و در هنگام مراجعت به کلینیک رییس مرکز حضور نداشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کلینیک تامین اجتماعی قدس با وجود تجهیزات و پرسنل مورد نیاز در خدمات رسانی به ارباب رجوعان دچار مشکل بوده و در هنگام مراجعت به کلینیک رییس مرکز حضور نداشت.

 

رییس کلینیک تامین اجماعی قدس که به تازگی مشاور اجرایی رئیس سازمان تامین اجتماعی شده است.
بیماران و مراجعان این کلینیک معتقدند که با وجود آزمایشگاه در این مرکز آزمایش‌های چند گانه صورت نمی پذیرد و فقط یک تست از بیمار گرفته می‌شود.
مراجعان به بخش رادیولوژی این مرکز نیز بسیار ناراضی بوده به طوری که پس از گذشت حدود سه ماه هنوز هیچ عکسی از دندان آنها گرفته نشده و مسئولان کلینیک مدعی هستند که بخش رادیولوژی خراب است.
برخی از مراجعان نیز در گفتند سیستم نوبت دهی این مرکز به طور کلی خراب و از کار افتاده است به نحوی که باید برای گرفتن نوبت در صورت وجود متخصص حضوری مراجعه نماییم. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha