پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹

زن و مردی میانسال در دادگاه خانواده گفت: می‌خواهیم از یکدیگر جدا شویم چرا که فرزندمان شرط کرده است بعد از جدایی ما به همسرش رجوع می‌کند.

سلامت نیوز: زن و مردی میانسال در دادگاه خانواده گفت: می‌خواهیم از یکدیگر جدا شویم چرا که فرزندمان شرط کرده است بعد از جدایی ما به همسرش رجوع می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم،  زن و مردی با مراجعه به دادگاه خانواده ونک دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کردند. زن در مقابل قاضی پرونده اظهار داشت: می‌خواهیم از یکدیگر جدا شویم و امروز درخواست طلاق را در دادگاه ارائه دادیم تا به قولی که به پسرم دادیم وفا‌دار باشیم.

وی با بیان این‌که پسرم از ما خواسته است که از یکدیگر جدا شویم تا به همسرش که یک سال است از او جدا شده، رجوع کند، ادامه داد: برای نجات زندگی فرزندم این کار را انجام می‌دهیم و از تصمیم خود منصرف نمی‌شویم.

مرد نیز در مقابل قاضی با اشاره به اینکه این نظر همسرم بود که شرط تک فرزندمان را قبول کنیم، افزود: من هیچ گاه روی حرف همسرم حرف نخواهم زد و امروز این امر را قبول کردم و با اینکه سخت است حرفی ندارم و حاضر به جدایی هستم.

وی با اشاره به اینکه یک فرزند داریم که او از همسرش جدا شده است، گفت: امروز پسرم را به دادگاه آوردم تا از نزدیک شاهد جدایی من و مادرش باشد تا به قولمان وفا کرده و او به همسرش رجوع کند.

مرد با بیان اینکه باید به شرط فرزندمان تن دهیم، عنوان کرد: بعد از یک ماه جدایی قرار است ما نیز به یکدیگر رجوع کنیم و تنها هدفمان خوشحالی پسرمان است.

زن میانسال با بیان اینکه 42 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: پسرم به ما قول داده است تا بعد از جدایی من و پدرش، به همسرش رجوع کند.

وی ادامه داد: جدایی ما تنها راه نجات زندگی تک فرزندمان است.

با وجود درخواست طلاق توافقی، قاضی پرونده حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و گفت: به دنبال راه حل دیگر باشید و زندگی مشترک و 42 ساله‌تان را شوخی نگیرد.

بعد از چند دقیقه سکوت جلسه دادگاه پایان یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha