پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵

رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: سال گذشته شش هزار بیمار روانی و کارتن خواب از سوی این سازمان در سراسر کشور جمع آری و سازماندهی شدند.

سلامت نیوز: رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: سال گذشته شش هزار بیمار روانی و کارتن خواب از سوی این سازمان در سراسر کشور جمع آری و سازماندهی شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، همایون هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب مبازره با مواد مخدر که در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: همچنین بیش از پنج هزار کودک خیابانی نیز توسط سازمان بهزیستی در سال گذشته ساماندهی و به مراکز نگهداری سپرده شدند.

وی با بیان اینکه موضوع کارتن خوابی آسیب اجتماعی است اظهار داشت: جع آوری این کارتن خواب ها وظیفه حوزه خدمات شهری است و سازمان بهزیستی نیز در نگهداری و ایجاد سرپناه برای آنها مداخله می کند.

هاشمی درباره مراکز ترک اعتیاد گفت: هم اکنون مراکز ترک اعتیاد از لحاظ درمانی و نگهداری به استاندارهای مطلوبی رسیده و پروتکل های درمانی برای معتادان در این مراکز تعریف شده است.

وی تصریح کرد برنامه های متنوعی جهت آگاه سازی مردم در راستای پیشگیری اجتماعی از اعتیاد اجرا شده و امسال نیز اجرای این برنامه ها را گسترده تر خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha