وزیر بهداشت از رایزنی با قوه قضاییه برای جلوگیری از بازگشت متخلفان دستیاری خبر داد و گفت: وزارت بهداشت هر زمان متوجه شود که فردی در ورود به یک دوره آموزشی تخلف کرده موظف است با آن برخورد قانونی کند و این موضوع خط قرمز وزارت بهداشت محسوب می شود.

دکتر کامران باقری لنکرانی در گفتگو با مهر در خصوص نتیجه رایزنی این وزارتخانه با مسئولین ارشد قوه قضائیه در خصوص رای دیوان عدالت اداری مبنی بر بازگشت متخلفان آزمون دستیاری به تحصیل افزود: رایزنی ادامه دارد و ما فکر می کنیم اگر سالها هم از این مسئله بگذرد باید با متخلف برخورد شود.

وزیر بهداشت یادآور شد: آنچه که برای ما (وزارت بهداشت) مهم است این است که فردی که در ورود به دوره آموزشی تخلف آموزشی داشته است، گذر زمان این تخلف را پاک نمی کند ولو اینکه چند سال نیز از زمان آن گذشته باشد.

وی تأکید کرد: وزارت بهداشت هر زمان متوجه شود که فردی در ورود به دوره آموزشی تخلف کرده است موظف هستیم که با آن برخورد قانونی انجام دهیم و این موضوع به عنوان یک خط قرمز از نظر وزارت بهداشت محسوب می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص نتیجه رایزنی با مسئولین ارشد قوه قضائیه در خصوص رای دیوان عدالت اداری مبنی بر بازگشت متخلفان آزمون دستیاری به تحصیل اظهار داشت: همچنان مشغول رایزنی هستیم.

دیوان عدالت اداری چندی پیش حکم توقف منع ادامه تحصیل برای برخی از متخلفان آزمون دستیاری سال 82 صادر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha