مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تأکید بر اینکه در طرح بیمه سلامت همگانی خدمات ارائه شده تفاوتی با دیگر صندوق های بیمه ای ندارد، گفت: افرادی که ثبت نام کرده اند، می توانند از ابتدای خرداد ماه برای دریافت دفترچه های بیمه خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

خدمات طرح بیمه سلامت همگانی تفاوتی با سایر بیمه‌ها ندارد

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تأکید بر اینکه در طرح بیمه سلامت همگانی خدمات ارائه شده تفاوتی با دیگر صندوق های بیمه ای ندارد، گفت: افرادی که ثبت نام کرده اند، می توانند از ابتدای خرداد ماه برای دریافت دفترچه های بیمه خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه با پوشش فراگیر بیمه درمان سهم پرداختی مردم از خدمات درمانی کاهش پیدا می کند، گفت: طبق قانون باید همه افراد تحت پوشش بیمه پایه قرار گیرند که این موضوع در دستور کار قرار گرفت و قرار شد افرادی که فاقد پوشش بیمه ای هستند در سامانه ای که برای آن ها تعریف شده، ثبت نام کنند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: ثبت نام افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند تا پایان ماه جاری ادامه دارد. البته این ثبت نام متوقف نمی شود و برای افرادی که فاقد بیمه پایه هستند، ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که ثبت نام کرده اند، می توانند از ابتدای خرداد ماه برای دریافت دفترچه های بیمه خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
محسنی بندپی با تأکید براینکه تمرکز بیمه سلامت بر پوشش اجباری بیمه همگانی است، گفت: طبق قانون هر فردی که در کشور زندگی می کند باید تحت پوشش بیمه به منظور پیشگیری و درمان قرار داشته باشد که برای این منظور نیز برنامه های جامعی باید تدوین شود چرا که معتقدیم مساله سلامت در اولویت اول مسایل کشور قرار دارد.
این مقام مسئول تأکید کرد: در طرح بیمه سلامت همگانی، خدمات ارائه شده تفاوتی با دیگر صندوق های بیمه ای ندارد اما ساز و کاربیمه ای باید از طریق سازمان بیمه سلامت اجرایی شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha