وزیر بهداشت، در جلسه ای با مدیران سازمان غذا و دارو، در جریان برنامه های این سازمان در طرح تحول نظام سلامت قرار گرفت.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، در جلسه ای با مدیران سازمان غذا و دارو، در جریان برنامه های این سازمان در طرح تحول نظام سلامت قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدحسن هاشمی در جلسه ای که در محل سازمان غذا و دارو برگزار شد، با مدیران و مسئولان این سازمان دیدار و گفتگو کرد و در جریان برنامه های سازمان غذا و دارو قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه دکتر رسول دیناروند معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن تشکر از حضور مقام عالی وزارت در سازمان غذا و دارو، اظهار داشت: مدیران سازمان همواره مترصد فرصتی بودند تا بطور مستقیم مسائل حوزه خود را با دکتر هاشمی در میان بگذارند.

پس از معرفی مدیران توسط دکتر دیناروند، برخی از آنان به ارائه گزارش از حوزه فعالیت پرداختند و پیرامون مشکلات، برنامه ها و چشم اندازهای مدنظر سخن گفتند.

در این دیدار که 3 ساعت به طول انجامید، وزیر بهداشت با تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولین سازمان غذا و دارو در رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه دارو، اظهار امیدواری کرد که در سال جاری شاهد تحول چشمگیری در اکثر حوزه ها به خصوص امنیت و سلامت مواد غذایی و دسترسی مردم به داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود باشیم.

هاشمی همچنین اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک دوباره ازسازمان غذا و دارو بازدید نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha