آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اقدامات در حوزه درمان و بهداشت مردم واقعا ارزشمند و ستودنی است.

سلامت نیوز: ‌آیت‌الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اقدامات در حوزه درمان و بهداشت مردم واقعا ارزشمند و ستودنی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این مرجع تقلید در دیدار با سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وی، توجه به سلامت جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: خدمت به مردم و یاری رساندن به آنها کار ارزشمند و بزرگی است که در نزد خدای متعال پسندیده و دارای ثواب فراوانی می باشد.

آیت الله موسوی اردبیلی با قدردانی از تلاش های وزیر بهداشت عنوان کرد: تلاش های شما واقعا قابل تقدیر بوده و سوابق خوب شما نشان دهنده خدمات خوبی به مردم می باشد و بدانید که این خدمت، توفیق الهی و عنایت خداوند است که در این زمینه امیدواریم با توجه به حساسیتی که این مسئولیت دارد با تلاش و پشتکار در کارتان موفق باشید.

وی تصریح کرد: حوزه بهداشت دارای اهمیت فراوانی است و دولت نیز باید اهتمام خاصی به این بخش داشته باشد اگر چه رئیس جمهوری مساله سلامت را در اولویت قرار داده است و توجه خوبی به آن دارد.

آیت الله موسوی اردبیلی تامین دارو را یکی از نیازهای مهم در حوزه سلامت برشمرد و گفت: از دولت انتظار داریم در زمینه تامین دارو به خصوص برای بیماران صعب العلاج تلاش نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha