مدیریت صحیح بودجه تنها راه‌حل مشکلات حوزه سلامت است و اگر سیاست‌گذاری‌ها در این بخش درست انجام شود، می‌توان فشار مالی ناشی از شرایط کنونی را از دوش مردم بخصوص مردم مناطق محروم برداشت.

تسکین مشکلات حوزه سلامت در صورت مدیریت صحیح بودجه

سلامت نیوز: مدیریت صحیح بودجه تنها راه‌حل مشکلات حوزه سلامت است و اگر سیاست‌گذاری‌ها در این بخش درست انجام شود، می‌توان فشار مالی ناشی از شرایط کنونی را از دوش مردم بخصوص مردم مناطق محروم برداشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر مسعود پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: مجلس با نگاه رفع مشکلات بهداشت و درمان محرومین با افزایش بودجه سلامت موافقت کرد و باید این بودجه صرف مشکلات مردم مناطق محروم گردد نه خرج خودروهای لوکس و خرج‌های آنچنانی گروهی از ثروتمندان شود. 


وی گفت: مدیریت صحیح بودجه تنها راه‌حل مشکلات حوزه سلامت است و اگر سیاست‌گذاری‌ها در این بخش درست انجام شود، می‌توان فشار مالی ناشی از شرایط کنونی را از دوش مردم بخصوص مردم مناطق محروم برداشت. 
وی تصریح کرد: مسئولین نباید فراموش کنند که اولویت در تخصیص بودجه مناطق محرومند که از اغلب امکانات اولیه بهداشت و درمان هم محروم مانده‌اند و در غیر این صورت مشکلات همچنان به قوت خود باقی می‌ماند. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha