شکارچی دختران خردسال معروف به عنکبوت سیاه صبح امروز به اتهام ربودن 9 دختربچه و تجاوز به 4 تن از قربانیان به صورت غیرعلنی محاکمه شد.

محاکمه عنکبوت سیاه به اتهام آزار و اذیت 9 دختر خردسال

سلامت نیوز: شکارچی دختران خردسال معروف به عنکبوت سیاه صبح امروز به اتهام ربودن 9 دختربچه و تجاوز به 4 تن از قربانیان به صورت غیرعلنی محاکمه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، نخستین شکایت از متهم 16 آبان ماه سال 91 در کلانتری یوسف آباد مطرح شد.بررسی این شکایت نشان می داد مرد جوانی در پوشش سرویس مدرسه دختر خردسالی را سوار خودرو کرده و پس از انتقال قربانی خود به محلی خلوت او را مورد تجاوز قرار داده است.

با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده اما در مراحل اولیه نتوانستند به سرنخی دست پیدا کنند.

 با گذشت زمان چندین شکایت مشابه دیگر در کلانتری یوسف آباد مطرح شد. بررسی شکایت ها نشان می داد دختران خردسال با خودروهای متفاوتی ربوده شده اند که این موضوع رسیدگی به پرونده را با مشکل روبرو کرد. از آنجا که وقوع کودک ربایی های سریالی در منطقه باعث ایجاد ناامنی شده بود چند تیم از ماموران کلانتری بسیج و پلیس آگاهی تحقیقات برای شناسایی مردم متجاوز را آغاز کردند.

سرانجام مهرماه سال گذشته متهم پس از ربودن آخرین طعمه خود در منطقه یوسف آباد شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.

متهم در ابتدا منکر وقوع هر گونه جرمی شد که بازپرس پرونده دستور مواجهه حضوری وی با کودکان را صادر کرد. دختران خردسال پس از مشاهده مرد متجاوز به نام ابوالفضل دچار وحشت شده و دو تن از دختران که کمتر از 13 سال سن دارند بر اثر فشار روحی غش کردند. عنکبوت سیاه که هیچ راهی برای فرار از حقیقت نداشت سرانجام در بازجویی های قضایی پلیسی لب به اعتراف گشود.

متهم در چندین فقره از کودک ربایی های خود اقدام به سرقت طلای کودکان کرده بود.

متهم صبح زود با پرسه زدن در محله یوسف آباد و کارگر شمالی طعمه های خود را شناسایی کرده و به این بهانه که سرویس مدرسه خراب شده و وی به عنوان راننده سرویس به دنبال دانش آموزان آمده قربانیان را سوار خودرو می کرد.

بر روی لباس یکی از قربانیان آثار جرم وجود داشته که پزشکی قانونی پس از آزمایشات تخصصی تایید کرده مربوط به "دی ان ای" متهم است.

با توجه به نوع جرم پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز جلسه دادگاه به صورت فوق العاده و به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. سپس شکات پرونده به طرح شکایت پرداخته و در پایان متهم به دفاع از اتهامات خود پرداخت.

بر اساس کیفرخواست ابوالفضل متهم به ربودن 9 دختر بچه و سرقت از آنها است. همچنین وی با اتهام آزار و اذیت چهار تن از قربانیان رو به رو است.

قاضی حسین اصغرزاده رئیس شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران پیش از شروع دادگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نوع جرم جلسه دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار می شود و خبرنگاران مجاز به حضور در جلسه دادگاه و انتشار جزئیات آن نیستند.

وی تاکید کرد: پس از رسیدگی به پرونده حکم متهم صادر خواهد شد که وی بر اساس قانون 20 روز پس از ابلاغ حق اعتراض به آن را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha