پدرخوانده سبحان کوچولو که با شکنجه‌های هولناک پسربچه را به کام مرگ فرستاده است در برابر کیفرخواست سنگین قتل قرار گرفت.

سلامت نیوز: پدرخوانده سبحان کوچولو که با شکنجه‌های هولناک پسربچه را به کام مرگ فرستاده است در برابر کیفرخواست سنگین قتل قرار گرفت.

ساعت 9 و 20 دقیقه صبح 10 مهرماه سال گذشته زن و مرد جوانی سراسیمه پیکر بی‌جان پسر 8 ساله‌ای را به درمانگاه باقرشهر منتقل کردند و وقتی پرستاران و پزشکان شرایط هولناک پسرک را دیدند کودک بی‌هوش را به بیمارستان هفتم‌تیر انتقال دادند.

همه جای بدن پسر کوچولو که سبحان نام داشت کبود و سیاه بود، مادرش با رنگ و رویی پریده و وحشت‌زده بی‌تابی‌ می‌کرد تا از حال کودکش باخبر شود که از پزشک معالج شنید سبحان به کما رفته است.
پزشکان با دیدن پیکر نیمه‌جان سبحان کوچولو خود را در برابر یک ماجرای کودک‌آزاری هولناک دیدند. آثار شکنجه‌های قدیمی نیز به چشم می‌خورد و نشان می‌داد این کودک زندگی جهنمی‌ای داشته است. بلافاصله سبحان به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل و ماجرای کودک  آزاری به مأموران کلانتری 130 ناز‌ی‌آباد اطلاع داده شد و تیمی از پلیس خود را به بیمارستان رساندند.
بنابر این گزارش، سبحان کوچولو به علت خونریزی مغزی و شدت جراحات وارده تحت چندین عمل جراحی قرار گرفت و هیچ تغییری در وضعیت وی رخ نداد.
با توجه به این‌که همه مدارک حاکی از آن بود که سبحان بر اثر شکنجه‌های ناپدری خشن به کما فرو رفته است، بازپرس جمشیدی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت مرد شکنجه‌گر را صادر کرد و پلیس «محمد»‌را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.
«محمد» که اعتیاد به شیشه دارد در بازجویی‌ها به کودک‌آزاری و شکنجه سبحان کوچولو اعتراف کرد و گفت: سبحان لجباز بود، روز حادثه من شیشه مصرف کرده بودم و حالت عادی نداشتم. همسرم نیز خانه نبود وقتی او شروع به لجبازی کرد بشدت عصبانی شدم و با میله جاروبرقی به جانش افتادم.
این ناپدری شکنجه‌گر پس از اعتراف به زندان افتاد. سبحان کوچولوی اتاق 248 بیمارستان شهدای هفتم‌تیر سرانجام پس از دو ماه جدال با مرگ، روی تخت بیمارستان جان باخت.
با مرگ این کودک بی‌پناه ناپدری خشن با اتهام قتل روبه‌رو شد و با دستور بازپرس جنایی،‌ مرد شکنجه‌گر در اختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این مرد شیشه‌ای در بازجویی‌ها شکنجه پسر کوچولو را به گردن گرفت و این در حالی بود که پزشکی قانونی نیز علت مرگ سبحان را شکنجه اعلام کرد.
بنابر این گزارش، این سناریوی کودک آزاری مرگبار پس از مطالعه دقیق از سوی «آرش سیفی» قاضی اظهارنظر دادسرای امور جنایی تهران با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد و ناپدری شکنجه‌گر بزودی پای میز محاکمه خواهد نشست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha