مشکلات حوزه سلامت علاوه بر تزریق اعتبارات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه است تا از هدر رفت منابع این حوزه جلوگیری کند.

سلامت نیوز: مشکلات حوزه سلامت علاوه بر تزریق اعتبارات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه است تا از هدر رفت منابع این حوزه جلوگیری کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر شهلا میرگلوبیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: مشکلات حوزه سلامت علاوه بر تزریق اعتبار در این حوزه نیازمند برنامه ریزی‌های جامع و همه جانبه برای مدیریت منابع آن است.

 

وی گفت: اعتباراتی که در بودجه سال 93 به حوزه سلامت اختصاص یافته است، تا حد زیادی می تواند مشکلات این حوزه را رفع گرداند، در صورتی که از برنامه‌ریزی و نگرشی جامع برخوردار باشند.
وی گفت: مشکلات این حوزه از جلسه مشکلات دارو، کمبود تجهیزات و امکانات روز پزشکی در بیمارستان های دولتی، نابسامانی تعرفه‌ها و نگرش مالی پزشکان در بخش خصوصی همه و همه بیماران را دچار دغدغه‌های فراوان ساخته است که تنها با مدیریتی صحیح و دلسوزانه قابل حل خواهند بود.
وی تصریح کرد: وقتی مردم بیش از 70 درصد هزینه‌های درمان را از جیب خود پرداخت می‌کنند، یعنی هنوز مشکلی از این حوزه حل نشده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha