مدیرروابط عمومی محیط زیست گلستان گفت: ماده پلنگ ایرانی که در اثر برخورد با تریلی در جاده پارک ملی گستان روز گذشته تلف شد شیرده بوده و توله هایش به تازگی به دنیا آمده اند.

عکس/ماده پلنگ تلف شده در گلستان توله‌های شیرخوار دارد

سلامت نیوز: مدیرروابط عمومی محیط زیست گلستان گفت: ماده پلنگ ایرانی که در اثر برخورد با تریلی در جاده پارک ملی گستان روز گذشته تلف شد شیرده بوده و توله هایش به تازگی به دنیا آمده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، احمد دباغیان با بیان این مطلب افزود: یک پلنگ ایرانی در اثر برخورد با یک دستگاه تریلی در جاده آسیایی پارک ملی گلستان تلف شد.

پلنگ

پلنگ

مدیر روابط عمومی محیط زیست استان گلستان اظهار داشت: این حادثه در روبروی صخره های چاغران روی داده است و راننده تریلی هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

پلنگ

پلنگ

پلنگ

 طی دو ماه گذشته این سومین مورد از مرگ پلنگ در پارک ملی گلستان بر اثر برخورد با خوردروهای عبوری بوده است.عبور جاده آسیایی از قلب پارک ملی گلستان باعث شده است تعداد زیادی از گونه های جانوری ارزشمند از جمله پلنگ، خرس قهوه ای، مرال و … طی چند سال گذشته بر اثر برخورد با خودروهای عبوری در این جاده از بین رفته اند و تعداد زیادی نیز زخمی شده و پس از مدتی در بخش های دیگری از پارک تلف شده اند و کسی متوجه آنان نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایرانی آزاده ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    راننده تریلی را نباید بازداشت کنند مسئول پارک را باید بازداشت کنند..!!! چرا برای در امانماندن حیوانات از آسیب جاده تمهیدی اندیشیده نمی شود؟؟ در این میان رانندگان مقصر نیستند بلکه مسولین پارک و مسولین رده های بالاتر مقصر اصلی ماجرا هستند..!!!!