متاسفانه تا زمانی که قانون ارتقاء بهره‌وری اجرایی نشود، بیماران در بیمارستان‌های دولتی با حداقل امکانات و کیفیت پایین خدمات مواجه می‌شوند.

طول مدت درمان در بخش دولتی خارج از استاندارد است

سلامت نیوز: متاسفانه تا زمانی که قانون ارتقاء بهره‌وری اجرایی نشود، بیماران در بیمارستان‌های دولتی با حداقل امکانات و کیفیت پایین خدمات مواجه می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: متاسفانه تا زمانی که قانون ارتقاء بهره‌وری اجرایی نشود، بیماران در بیمارستان های دولتی با حداقل امکانات و پایین ترین سطح خدمات مواجه می‌شوند.

 

وی گفت: طول مدت بررسی در بیمارستان‌های دولتی در اکثر موارد بیشتر از بخش خصوصی است و حتی عمل‌های سرپایی جراحی مثل عمل چشم که در کلینیک‌ها در عرض چند ساعت تمام می شود، در بیمارستان‌های دولتی به چند روز می‌کشد.
وی با بیان اینکه در بیمارستان‌های دولتی بیمار گاها چند روز قبل از عمل نیز بستری می‌شود، خاطرنشان کرد: باید به سمتی برویم که عمل جراحی حداقل اقامت در بیمارستان بیانجامد، بجز عمل هایی که نیاز به مراقبت روزانه دارد و به نظر من تا زمانی که قانون ارتقاء بهره وری اجرایی نشود، اینگونه مشکلات هم ادامه خواهد داشت.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha