مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره به آغاز هفته هلال از روز پنج‌شنبه گفت: در این هفته تمامی خدمات تخصصی و توانبخشی با ۳۵ درصد تخفیف ارائه شده همچنین خط تولید مایع دیالیز با ظرفیت دو میلیون لیتر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سلامت نیوز: مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره به آغاز هفته هلال از روز پنج‌شنبه گفت: در این هفته تمامی خدمات تخصصی و توانبخشی با ۳۵ درصد تخفیف ارائه شده همچنین خط تولید مایع دیالیز با ظرفیت دو میلیون لیتر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، رحمتی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر صبح امروز در نشست خبری امروز که به مناسبت آغاز هفته هلال برگزار شده بود گفت: هفته هلال از 18 تا 24 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و به همین منظور فردا مدیران جمعیت هلال احمر خدمت مقام معظم رهبری می‌رسند تا با ایشان دیدار کنند.

وی افزود: فردا همچنین با حضور رئیس جمعیت صلیب سرخ جهانی در ایران فاز اول موزه هلال‌احمر افتتاح می‌شود.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره به نامگذاری روزهای مختلف هفته هلال گفت: روز پنج‌شنبه مصادف با اولین روز هفته هلال به نام روز سفیران صلح و دوستی نام‌گذاری شده و در این روز مدیران و مسئولان جمعیت هلال احمر با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمانهای ایشان تجدید میثاق می‌کنند. همچنین روز جمعه رئیس جمعیت هلال احمر به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه در نماز جمعه شرکت کرده و به بیان برنامه‌های جمعیت می‌پردازد.

وی ادامه داد: روز شنبه نیز به نام سلامتی ضرورت جامعه نامگذاری شده و در این روز افتتاح خط تولید مایع دیالیز با ظرفیت 2 میلیون لیتر در سال افتتاح می‌شود. همچنین خط تولید استا بلایزر که در جراحی قلب باز کاربرد دارد نیز در این روز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی نام روز یکشنبه را جوانان تصمیم‌ساز عنوان کرد و افزود: در این روز تفاهم نامه‌ای به امضای وزیر ورزش و جوانان و رئیس جمعیت هلال احمر می‌رسد تا ورزشکاران از امکانات فیزیوتراپی بیمارستان نورافشان استفاده کنند.

وی نام روز دوشنبه را هر خانواده یک امدادگر عنوان کرد و افزود: در این روز مانور مشترک برای نمایش توانمندی‌های جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.

فرشتگان بشر دوست عنوان روز سه‌شنبه است که به گفته مدیر روابط عمومی هلال‌احمر برنامه کوهپیماییی خانوادگی از ابتدای پارک جمشیدیه به سمت تپه نورالشهدا از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

رحمتی همچنین به دیدار خانواده شهدا و قدردانی از خانواده امدادگران شهید اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه نیز به نام توانمندی با آموزش‌های همگانی نامگذاری شده است که در این روز اختتامیه جشنواره هلال و رسانه و پوستر هلال را خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر تاکید کرد: به مناسبت هفته هلال احمر کاروان‌های سلامت با حضور پزشکان داوطلب به سراسر کشور اعزام شده و خدمات رایگان به مردم ارائه می‌کند ضمن اینکه در سراسر کشور خدمات تخصصی و توانبخشی با تخفیف 35 درصدی ارائه خواهد شد.

وی در پایان به اهدای خون تمامی اعزای هلال احمر در این هفته اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری تهران، چادرهای امداد و نجات در مکان‌هایی پر تردد احداث شده و به مردم آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha