یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 111115

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: تا به امروز 2 میلیون و 800 هزار نفر در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی ثبت‌نام کرده‌اند.

سلامت نیوز: سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: تا به امروز 2 میلیون و 800 هزار نفر در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمهدی میرشاه‌ولد با بیان اینکه تا به امروز 2 میلیون و 800 هزار نفر در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی ثبت‌نام کرده‌اند اظهار داشت: استان تهران با ثبت‌نام بیش از 500 هزار نفر بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: همانطور که در اطلاعیه‌های قبلی به استحضار هموطنان رسید بیمه سلامت همگانی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و در جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اجرا خواهد شد.

میرشاه‌ولد خاطرنشان کرد: در طرح بیمه سلامت همگانی تمامی افراد فاقد بیمه اعم از زنان سرپرست خانوار، افراد بی‌خانمان و ... می‌توانند با ثبت مشخصات خود از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی تأکید کرد: در طرح اشاره شده هیچ محدودیتی برای ثبت‌نام متقاضیان وجود ندارد و افراد می‌توانند تا پایان اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده صدور مرحله نخست دفاتر بیمه سلامت همگانی از ابتدای خرداد آغاز خواهد شد ضمن اینکه توزیع دفاتر به صورت منطقه‌ای و استانی خواهد بود.

میرشاه‌ولد ادامه داد: استان خراسان رضوی دومین استانی است که بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان را در بیمه سلامت همگانی دارد ضمن اینکه استان کهکلیویه و بویراحمد با ثبت 10 هزار نفر کمترین تعداد را در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha