یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲

رییس پلیس پایتخت با اعلام آغاز شیوه جدیدی از طرح پلیس امنیت محور از دستگیری بیش از 650 خرده فروش، معتاد، اوباش و سارق در محدوده مولوی خبر داد.

سلامت نیوز: رییس پلیس پایتخت با اعلام آغاز شیوه جدیدی از طرح پلیس امنیت محور از دستگیری بیش از 650 خرده فروش، معتاد، اوباش و سارق در محدوده مولوی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا افزود:‌ از 24 ساعت قبل نخستین مرحله از طرح جدید پلیس با عنوان طرح "امنیت محله محور" در محدوده کلانتری 116 مولوی به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در این طرح 323 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند گفت: همچنین 300 معتاد ولگرد نیز جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند.

ساجدی‌نیا با اشاره به کشف بیش از 70 تن کالای قاچاق در این طرح گفت: همچنین 30 سارق که در سه باند جداگانه اقدام به فعالیت کرده و اکثرا نیز کیف‌قاپی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از دستگیری 13 تن از اراذل و اوباش محله مولوی و حوزه استحفاظی کلانتری 116 طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

ساجدی‌نیا همچنین در توضیح شیوه جدید طرح امنیت محله محور در نخستین مرحله آن که اوایل بامداد یکشنبه در محدوده کلانتری 116 مولوی اجرا شد گفت: در سال 89 تا 90 این طرح پلیس به شکل گسترده در سطح پایتخت اجرا می‌شد که در سال 92 این ماموریت را به سطح سرکلانتری‌ها منتقل کردیم و از امسال نیز سومین و جدیدترین شیوه آن در سطح کلانتری‌ها و محلات آن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در نظر داریم امسال چندین مرحله این طرح را مناطق مختلف پایتخت اجرا کنیم خاطرنشان کرد:‌ مردم از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با پلیس همکاری داشته باشند و مطمئن باشند همانند طرحی که در 24 ساعت گذشته اجرا شد پلیس با حداکثر توان خود حضور خواهد داشت. 

در جریان این دستگیری‌ها در یکی از موارد فردی اقدام به خرید گوشی‌های مسروقه کرده و پس از جعبه‌سازی و زدن برچسب‌های یکسان بر روی گوشی تلفن همراه و جعبه آن را در قالب گوشی نو یا دارای ضمانت نامه اصلی به دیگران می‌فروخت که تاکنون وی به بیش از 1000 فقره ارتکاب چنین عملی اقرار کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha