یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷

رییس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری مردی خبر داد که از حساب دیگران سرقت و مال سرقتی را هدیه می‌داد.

سلامت نیوز: رییس پلیس فتا انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری مردی خبر داد که از حساب دیگران سرقت و مال سرقتی را هدیه می‌داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ اسد اله زحمتکش رییس پلیس فتا درموردشخصی در تشریح جزئیات این پرونده افزود: با در دست داشتن شکوائیه‌ای به پلیس فتا کرمانشاه مراجعه و اظهار کرد: اشخاصی ناشناس مبلغی بالغ بر پنج میلیارد ریال بصورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب وی برداشت و با آن خرید اینترنتی انجام داده‌اند.

وی گفت: ماموران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار داده و با انجام کار وسیع اطلاعاتی، سرانجام به سر نخ‌هایی دست یافته، متهم بازداشت شد و با اعترافات او متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: شخص دستگیر شده زمانی که به پلیس فتا انتقال داده شد، اذعان کرد: مالی را که از آن استفاده کرده از شخصی دیگری به عنوان هدیه دریافت کرده و از هیچ چیز دیگری خبر ندارد و بی گناه است.

زحمتکش افزود: سرانجام متهم با مشاهده ادله و مستندات غیر قابل انکار به جرم خود اعتراف و بیان کرد: با شاکی مقداری حساب دفتری داشتم و شاکی کارت خود را به من داده و من نیز بدون اطلاع وی رمز دوم کارت را فعال کردم و سپس اقدام به برداشت از حساب و خرید اینترنتی کردم.

وی در خاتمه بیان کرد: از شهروندان تقاضا دارم از در اختیار قرار دادن کارت بانکی و یا اطلاعات حساب خود به دیگران خودداری و با کمی رعایت نکات ایمنی و حفاظتی می‌توان دیگر شاهد این گونه سرقت‌ها نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha