یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 111141

مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهد، فشارهای روحی و روانی زیاد به ویژه در برخی از ساعات در روز که در بالاترین میزان خود قرار دارد، باعث بروز دعوا بین زن و شوهرها می‌شود.

سلامت نیوز: مطالعات اخیر دانشمندان نشان می‌دهد، فشارهای روحی و روانی زیاد به ویژه در برخی از ساعات در روز که در بالاترین میزان خود قرار دارد، باعث بروز دعوا بین زن و شوهرها می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر به هر دلیلی احساس سردرد و یا دردی در بدنتان کردید، با سکوت کردن و حرف نزدن می توانید از دردهایتان بکاهید.

بررسی‌ها نشان می دهند، دانشمندان با انجام آزمایشات و مطالعاتی روی بیش از 1800 زوج دریافتند، هنگامی که زنان و مردان از نوعی فشار روحی و یا موردی رنج می‌برند، بیشتر واکنشی صحبت می‌کنند و مخاطب خود را مورد خطاب‌های نادرست و یا حرف‌های ناپسند و یا حتی غرزدن و لج کردن قرار می‌دهند.
در این مطالعه از شرکت کنندگان خواسته شد تا در این لحظات که از آرامش درونی برخوردار نیستند، تنها سکوت کنند و پس از آزمایش مشاهده شد دعوا و یا مشاجره لفظی که به احتمال 90  درصد رخ دادن آن زیاد بود، از بین رفته است و فرد به آرامش از دست رفته خود بازگشت.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند،اگر به نوعی احساس درد در بدنتان دارید و یا از موضوعی رنج می‌برید، با سکوت کردن می توانید از بسیاری از آسیب ها و یا دعواهای لفظی دوری کنید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha