ظاهر هرکس در محیط کار یکی از با اهمیت‌ترین مواردی است که همه باید به آن توجه کنند و استاندارد‌های لازم را در نظر بگیرند.

سلامت نیوز: ظاهر هر کس در محیط کار یکی از با اهمیت‌ترین مواردی است که همه باید به آن توجه کنند و استاندارد‌های لازم را در نظر بگیرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مطالعات روانشناسی نشان می‌دهد هنگامی فرد برای دیگران اهمیت پیدا می‌کند که در مرحله اول برای خودش ارزش قائل باشد و به آراستگی خود اهمیت دهد. 

 

بررسی‌ها نشان می‌دهند ظاهر کارمندان با وضعیت کار آن‌ها بسیار مطابقت دارد و ظاهر هر کس نقش زیادی در خلق و خوی آن‌ها و کاهش فشارهای عصبی دارد. 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارمندان خانم و کارمندان آقا باید بدانند لباس‌های محیط کاری آن‌ها باید با انواع لباس‌های دیگرشان متفاوت باشد و پوشیدن لباس‌های با فرم ظاهری دوستانه و غیراداری باعث ایجاد احساسی ناخوشایند در دیگران می‌شود. 
گفتنی است، استحمام روزانه و تمیزی لباس‌ها و بوی خوش و موهایی آراسته و مرتب از نکات ضروری و با اهمیتی است که تمام افراد در محیط کاری‌شان باید رعایت کنند. 
نتایج مطالعات نشان می‌دهند پوشیدن لباس‌ها با رنگ‌های هماهنگ به مراتب حائز اهمیت‌تر است و باعث کاهش استرس‌ها و نگرانی‌ها می‌شود. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha