یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

حکم قصاص جانی نظام‌آباد که روی 12 نفر چاقو کشیده و یک رهگذر را کشته بود در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد.

سلامت نیوز: حکم قصاص جانی نظام‌آباد که روی 12 نفر چاقو کشیده و یک رهگذر را کشته بود در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، این مجرم پیشتر نیز در دادگاه انقلاب، محارب شناخته و حکم اعدامش تایید شده بود. 
این پسر 23ساله که «حسین» نام دارد ظهر بیست و چهارم مهر 91 در خیابان «مدنی» محله «نظام‌آباد» به یک قصابی رفت و پس از درگیری با مرد قصاب و برداشتن کارد سلاخی به فاصله 700 متری از قصابی، طی پنج دقیقه به چهار زن و هشت مرد حمله کرد و با تهدید شاهدان پا به فرار گذاشت. در آن بین اما یکی از مجروحان که مرد 40 ساله‌ای به نام «محمدقلی» بود تسلیم مرگ شد و مجروحان به بیمارستان منتقل شدند. 

این پسر که چندین پیشینه کیفری در پرونده‌اش دارد، ساعتی بعد با پای خود به مرکز پلیس قم رفت و تسلیم شد. «حسین» در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران محارب شناخته و به اعدام در ملاء عام محکوم شد. وی همچنین بیست و ششم دی پارسال به جرم قتل و زخمی کردن 11 شهروند در شعبه 71 محاکمه پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد: «به بیماری روانی مبتلا بودم و مدام گمان می‌کردم مردم با من دشمن هستند. این فکر عذابم می‌داد به همین خاطر به قصابی رفتم و چاقوی سلاخی را به دست گرفتم.» 

در پایان آن جلسه هیات قضایی «حسین» را به قصاص نفس، یک‌سال زندان و پرداخت دیه به 11 مجروح محکوم کرد. دیروز این رای در شعبه 11 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. پسر خشن به‌زودی اعدام خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha