سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: متقاضیانی که در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند، از 15 اردیبشهت می‌توانند بدون داشتن دفترچه بیمه از خدمات بستری بیمارستان‌های دولتی استفاده کنند.

سلامت نیوز: سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: متقاضیانی که در سامانه بیمه سلامت ثبت نام کرده‌اند، از 15 اردیبشهت می‌توانند بدون داشتن دفترچه بیمه از خدمات بستری بیمارستان‌های دولتی استفاده کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سید مهدی میرشاه‌ولدبا اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام افراد فاقد بیمه در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی اظهار داشت: بالغ بر 2 میلیون و 950 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با دفاتر پیش‌خوان‌ دولت، این دفاتر آمادگی ثبت‌نام افراد متقاضیان را در ساعات اداری دارند.

میرشاه‌ولد با بیان اینکه از 15 اردیبهشت تمامی افرادی ‌که در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند، اظهارداشت: این افراد می‌توانند با مراجعه به بیمارستان‌های دولتی از خدمات بستری استفاده کنند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی ادامه داد: کار به این صورت است که افراد می‌توانند با مراجعه به ادارت سازمان بیمه سلامت ،معرفی‌نامه‌ دریافت و سپس به بیمارستان‌های دولتی مراجعه و از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.

وی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده صدور دفاتر بیمه‌ای از اول خرداد آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha