عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، با انتقاد از حجم بالای تولید آلاینده در کارخانه ایران‌خودرو، گفت: حجم گازهای آلاینده از این کارخانه روزانه به صدها تن می رسد که با اثر‌گذاری بر آب و خاک زمینه ساز بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

ایران خودرو منبع تولید گازهای آلاینده است

سلامت نیوز:عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس، با انتقاد از حجم بالای تولید آلاینده در کارخانه ایران‌خودرو، گفت: حجم گازهای آلاینده از این کارخانه روزانه به صدها تن می رسد که با اثر‌گذاری بر آب و خاک زمینه ساز بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

محمدجواد نظری‌مهر با انتقاد از حجم بالای تولید آلاینده در کارخانه ایران‌خودرو، گفت: بی توجهی مسئولان به وجود و فعالیت کارخانه‌های آلاینده در کشور سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

نماینده مردم بندرگز، بندرترکمن، گمیشان و کردکوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عوامل متعددی در شیوع و گسترش بیماری‌ها در کشور دخیل است، گفت: متاسفانه گسترش استفاده از سموم بیش از حد مجاز و همچنین سموم غیر استاندارد علاوه بر تاثیر گذاری بر آب و خاک عامل عمده بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان شده است.

او با بیان اینکه وجود کارخانه‌‌های آلاینده هوا همچون ایران خودرو بر سلامت آب و خاک در کلان‌شهری چون تهران اثر نامطلوبی دارد، گفت: دولت باید با نظارت دقیق بر رعایت استانداردها از نفوذ هر نوع آلاینده‌ای به خاک و آب جلوگیری کنند.

عضو فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، گفت: فراکسیون محیط زیست مجلس به جد پیگیر دعوت از مسئولان برای تامین سلامت مردم است.

منبع:خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha