جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان بهار با حضور نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان آیت‌الله بهاری برگزار شد.

سلامت نیوز: جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان بهار با حضور نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان آیت‌الله بهاری برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، نماینده بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: در سال جاری بحث بهداشت، درمان و امنیت غذایی از اولویت‌های اساسی کشور در سیاست‌های مجلس و دولت و همچنین سند چشم انداز با ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری کشور تعیین شده است.

محمد علی پور مختار ادامه داد: در راستای تحقق این مهم در سال جاری 10 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل درآمدهای قطعی هدفمندی یارانه‌ها به وزارت بهداشت و درمان اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: با این اعتبار تحول جدی و اساسی صورت خواهد گرفت و باید مدیران بهداشت و درمان مسائل را اولویت بندی کرده و در راستای ارتقا سطح موجود تلاش کنند.

پورمختار اضافه کرد: باید نیازهای مردم در مناطق روستایی و تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی بهار نیز در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبود پزشک به صورت واقعی نداریم و مشکل در عرصه حضور پزشکان در مناطق محروم است که باید با ایجاد انگیزه در پزشکان و رفع نیاز‌های مالی فعال شوند.

پور مختار از سفر وزیر بهداشت و درمان به استان خبر داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته به زودی وزیر به همدان سفر و از شهرستان های بهار و کبودراهنگ نیز بازدید خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha