دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

اوباش ترسناک پایتخت به نام الیور صبح روز گذشته در میان زباله دستگیر و به پایگاه پلیس امنیت عمومی تهران منتقل شد.

سلامت نیوز: اوباش ترسناک پایتخت به نام الیور صبح روز گذشته در میان زباله دستگیر و به پایگاه پلیس امنیت عمومی تهران منتقل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در اجرای دستور بازپرس شعبه 6 بازپرسی دادسرای شهید مقدس مبنی بر دستگیری کلیه عوامل دخیل در درگیری 22 فروردین ماه در منطقه خانی آباد که در آن عده ای از اوباش سابقه دار اقدام به درگیری دسته جمعی و تخریب چندین خودرو نموده اند، پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اقدامات گسترده خود را آغاز کرد. 
 
در قدم نخست کارآگاهان با فعال سازی منابع اطلاعاتی در محل فوق احدی از این افراد به هویت "رضوان" ملقب به "الیور" ساکن نعمت آباد شناسایی شد. 
 
لذا اکیپی از عوامل پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ جهت دستگیری متهم اعزام و پس از شناسایی دقیق محل و حصول اطمینان از حضور متهم در ساعت 6 صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی وارد منزل وی شده ولی متهم را نیافتند و در بررسی دقیق تر سر و صدایی از داخل یک سطل آشغالی بسیار بزرگ در کنار آشپزخانه شنیدند که در مشاهده آن اوباش ترسناک را لابه لای زباله یافتند و تحت الحفظ به پایگاه پلیس امنیت انتقال دادند. 
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر  گفت: در بازرسی از منزل وی حدودا یک صوت مواد مخدر شبیه به شیشه و یک قبضه کاتر مخصوص درگیری کشف و ضبط گردید و در ادامه متهم پس از تحقیق و بازجویی تحت الحفظ به مرجع قضایی انتقال گردید. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha