حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری صبح امروز (دوشنبه) برای بررسی آخرین تحولات حوزه سلامت و همچنین اجرای هرچه بهتر طرح تحول نظام سلامت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور یافت.

سلامت نیوز: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری صبح امروز (دوشنبه) برای بررسی آخرین تحولات حوزه سلامت و همچنین اجرای هرچه بهتر طرح تحول نظام سلامت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حضور یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، رییس قوه مجریه پس از بازدید از این وزارتخانه در نشستی که با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان این وزارتخانه در محل وزارت بهداشت برگزار شد، شرکت کرد. 

روحانی در این نشست بر اجرای هر چه بهتر و دقیق تر طرح تحول نظام سلامت در کشور با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تاکید کرد. 

در این نشست همچنین مسایل و آخرین تحولات حوزه سلامت و برنامه های آتی این وزارتخانه بررسی شد. 

رییس دولت یازدهم از بهمن ماه گذشته تاکنون با حضور در وزارتخانه های نفت، جهاد کشاورزی، نیرو و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بررسی مسایل و مشکلات موجود در بخش های انرژی، کشاورزی، سلامت و بهداشت و درمان کشور پرداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • متخصص منطقه محروم ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
    0 0
    کاش ارتقا خدمات ویزیت را حذف میکردند بستن مطب پزشکان کیفیت کارشان را کاهش میدهد و باعث خروج انها از مناطق محروم می شود پزشک با این طرح درامدش را در بخش سرپایی از دست میدهد و انکالی کارانه و ویزیتوهای بستری نمی تواند انرا جبران کند .پس پزشک کار بیشتر ودرامد کمتری خواهد داشت وبنابراین از مناطق محروم خارج خواهد شد .بسیاری پزشکان بالای یکصد میلیون تومان هزینه تجهیزات کرده اند که باید تا روزی که طرح ملغی شود در گوشه خانه خودشان بگذارند تا خاک بخورد این ضرر وزیان کجا جبران میشود .ای کاش بجای دستگاه اکو تریلی باربری یا نیسان گاوی خریده بود با ان میشد حداقل باربری کرد ونان زن و بچه ات را دراورد.ببسیاری پزشکان به تازگی اجاره سالیانه مطبشان را پرداخت کرده و قرارداد یکساله دارند این ضرر را چه کسی جبران می کند برنامه ریزان در اتاقشان در زیر کولرهای گازی برای بیچارگانی که در گرمای بالای پنجاه درجه جنوب خدمت می کنند خوابهای خوشی ندیده و اندک درامد مطبشان را میخواهند از انها گرفته و خرج دمپایی و پوشک بیماران کنند .ایا در جلسات کارشناسی یک پزشک منطقه محروم نظراتش پرسیده شده است .