دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ عامل جنایت خیابان دامپزشکی را دستگیر کردند.

سلامت نیوز: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ عامل جنایت خیابان دامپزشکی را دستگیر کردند.

به گزار ش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، در ساعت 21 روز چهارم اردیبهشت ماه امسال، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در خیابان دامپزشکی به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد که در تحقیقات اولیه مشخص شد که طی یک نزاع و درگیری، دو نفر از جوانان منطقه دامپزشکی - خیابان طوس به نام‌های امین و پیمان ( 20 ساله )، به علت اصابت ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند. 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع شرارت، دستگیری دو تن از افراد سابقه دار خیابان دامپزشکی به نامهای حسن (36 ساله) و محمود (20 ساله) که در نزاع شرکت داشته و با استفاده از سلاح سرد (چاقو) اقدام به ضرب و جرح امین و پیمان کرده بودند در دستور کار مأمورین پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و مأمورین این پایگاه چند روز بعد موفق به دستگیری محمود شدند.

همزمان با دستگیری محمود، از بیمارستان محل مداوای امین و پیمان به کلانتری 119 مهرآباد جنوبی اعلام شد که پیمان به علت شدت ضربات ناشی از اصابت جسم تیز ( چاقو ) به ناحیه سینه و گردن فوت کرده است که با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده بهمراه متهم "محمود . الف" جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات از محمود، وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و حسن را به عنوان عامل جنایت معرفی اما با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته از محل جنایت و اظهارات بدست آمده از شاهدین صحنه درگیری، محمود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب جنایت اعتراف می‌کند.

محمود در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: یکی از دوستانم به نام حسن به در منزل ما آمده بود؛ در حال صحبت بودیم که ناگهان درگیری لفظی پیدا کردیم؛ در همین زمان، دو نفر از بچه محلها به نام امین و پیمان به بهانه ناسزا گفتن با صدای بلند، به ما نزدیک شده و به موضوع اعتراض کردند؛ با اعتراض آنها، من و حسن که تا آن موقع با یکدیگر درگیر بودیم به دعوای خود پایان داده و اینبار با امین و پیمان درگیر شدیم . محمود با امین و من نیز با پیمان (مقتول) درگیر شدم؛ با شدت پیدا کردن درگیری، محمود با چاقویی که از داخل ماشین خود آورده بود چند ضربه به امین زد و من نیز پس از مراجعه به داخل خانه و برداشتن چاقو، چند ضربه به پیمان زدم.

با توجه به اعترافات محمود، دستگیری "حسن" در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و او نیز در نزدیکی محل سکونتش در خیابان دامپزشکی، شناسایی و دستگیر شد.

حسن پس از انتقال به اداره دهم و تأیید اظهارات محمود، در خصوص انگیزه درگیری خود با قاتل به کارآگاهان گفت: چند روزی پیش محمود گوشی تلفن همراه مرا گرفت اما پس از آن و به بهانه‌های مختلف پس نمی‌داد؛ روز درگیری برای گرفتن گوشی تلفن همراه به در خانه محمود رفته و از وی درخواست کردم تا گوشی تلفن همراهم را بازپس بدهد اما زمانیکه او مجددا گوشی تلفن همراهم را بازپس نداد، با او درگیری لفظی پیدا کردم که در همین زمان، دو نفر از جوانان محل به ما نزدیک شده و به ایجاد سر و صدا در محل و دادن ناسزا با صدای بلند از سوی من و محمود اعتراض کردند و همین موضوع انگیزه درگیری ما با آنها شد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی پرونده صادر و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha