دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

سرهنگ حسین اسماعیل زاده از دستگیری 3 سارق جیب بر در مترو مصلی خبر داد و گفت: هوشیاری و اقدام به موقع مأموران کلانتری، متهمان را غافلگیر کرد.

سلامت نیوز: سرهنگ حسین اسماعیل زاده از دستگیری 3 سارق جیب بر در مترو مصلی خبر داد و گفت: هوشیاری و اقدام به موقع مأموران کلانتری، متهمان را غافلگیر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سرهنگ حسین اسماعیل زاده رئیس کلانتری 104 عباس آباد ضمن اشاره به دستگیری 3 سارق جیب بر در ایستگاه متروی مصلی به تشریح جزئیات پرونده این متهمان پرداخت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: با توجه به بازگشایی نمایشگاه کتاب تعدادی از شهروندان تهرانی به مأموران یگان انتظامی ایستگاه متروی مصلی مراجعه کرده و اعلام کردند که سارق یا سارقانی با استفاده از ازدحام و شلوغی داخل واگن‌ها و ایستگاه مترو، از آنها سرقت کرده‌اند.

اسماعیل زاده ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شد و با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان یگان انتظامی متروی تهران، گشت‌های سیار و پیاده در ایستگاه مترو و داخل واگن‌های مترو مستقر شدند که طی آن عصر روز گذشته، یکشنبه، چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری مأموران انتظامی موفق شدند فردی را که در حال وارسی یک تلفن همراه بود را شناسایی و بازداشت کنند.

کلانتر 104 در تشریح چگونگی شناسایی و بازداشت دو سارق دیگر افزود: عصر روز گذشته یکی از شهروندان به مأموران مراجعه کرد و خبر سرقتی را گزارش داد و بلافاصله تیم‌های انتظامی کلیه بخش‌های ایستگاه متروی مصلی را تحت نظر قرار دادند و دقایقی بعد با بررسی سیستم‌های نظارتی داخل ایستگاه مترو، دو متهم که با همدستی هم اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و در اقدامی ضربتی بازداشت شدند.

سرهنگ اسماعیل زاده تصریح کرد: این متهمان که سعید، احمد و رحیم نام داشتند در بازجویی‌های انجام شده در کلانتری به جرم خود اعتراف کردند و در بازرسی از وسایل همراه آنها تعدادی تلفن همراه، کیف پول و وجوه نقد کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران، متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha