رشیدی با بیان اینکه تنها مرجع تشخیص کیفیت بنزین، وزارت نفت است و هیچ سازمانی به لحاظ قانونی حق اظهار نظر در این باره را ندارد گفت: این که گفته می‌شود بنزین وارداتی از استاندارد یورو٤ برخوردار نمی باشد و مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نیست، از اساس دروغ است.

سلامت نیوز: رشیدی با بیان اینکه تنها مرجع تشخیص کیفیت بنزین، وزارت نفت است و هیچ سازمانی به لحاظ قانونی حق اظهار نظر در این باره را ندارد گفت: این که گفته می‌شود بنزین وارداتی از استاندارد یورو٤ برخوردار نمی باشد و مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نیست، از اساس دروغ است.


رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر وزارت نفت تنها مرجع تشخیص کیفیت بنزین وارداتی است و افراد دیگر نمی‌توانند در این خصوص اظهار نظر کنند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شانا، یوسف رشیدی باشاره به توزیع بنزین یورو٤ در تهران و برخی کلانشهرهای کشور گفت: بنزین توزیع شده در برخی کلانشهرهای کشور از جمله تهران، از استانداردهای لازم برخوردار است که این موضوع مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نیز قرار گرفته است.
وی افزود: این که گفته می‌شود بنزین وارداتی از استاندارد یورو٤ برخوردار نمی باشد و مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست نیست، زیرا اصولا تنها مرجع تشخیص کیفیت بنزین، وزارت نفت است و هیچ سازمانی به لحاظ قانونی حق اظهار نظر در این باره را ندارد.
رئیس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: در حال حاضر وزارت نفت تنها مرجع تشخیص کیفیت بنزین وارداتی است و افراد دیگر نمی‌توانند در این خصوص اظهار نظر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha