سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 111280

با توجه به اینکه مهمترین چالش پیش رو در حوزه سلامت مدیریت صحیح منابع اختصاص یافته است باید در نظر گرفت مناطق محروم از اولویت توزیع اعتبارات جا نمانند.

سلامت نیوز: با توجه به اینکه مهمترین چالش پیش رو در حوزه سلامت مدیریت صحیح منابع اختصاص یافته است باید در نظر گرفت مناطق محروم از اولویت توزیع اعتبارات جا نمانند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، عابد فتاحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه حوزه سلامت نسبت به سایر حوزه‌ها از رشد افزایشی خوبی برخوردار بود لذا نمایندگان در تلاشند با جلسات منظم ماهیانه که در وزارت بهداشت و درمان برگزار می‌شود در فرصتی مغتنم به بررسی نحوه توزیع اعتبارات این حوزه بپردازند.

 

وی گفت: عدالت در توزیع بودجه و اولویت قرار دادن مناطق محروم و روستاها در تخصیص اعتبارات نکته‌ای است که نمایندگان به آن اتفاق نظر دارند.
وی با بیان اینکه در تلاشیم در این جلسات راه‌کارهای مناسب کوتاه مدت و بلند مدت برای مشکلات حوزه سلامت ارائه دهیم خاطرنشان کرد: امید آن می‌رود با پیگیری‌های مستمر مجلس و وزارت بهداشت سال خوبی برای حوزه سلامت داشته باشیم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha