سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

آموزش پیش از ازدواج به زوجین می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خشونت، آسیب‌های اجتماعی و هم‌چنین پیشگیری از طلاق داشته باشد.

سلامت نیوز: آموزش پیش از ازدواج به زوجین می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خشونت، آسیب‌های اجتماعی و هم‌چنین پیشگیری از طلاق داشته باشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: جوانان نیاز دارند تا قبل از ازدواج و انتخاب همسری مناسب، تحت آموزش قرار گرفته تا بتوانند با یک معیار سنجی مناسب و دیدی باز انتخاب نمایند. 

وی ادامه داد: آموزش پیش از ازدواج طرحی است که سازمان بهزیستی کشور آن را مطرح نموده و در آن از افراد تحصیل کرده در رشته‌های روانشناسی دعوت کرده تا عضو باشگاه مدرسین ازدواج شوند و جوانان را در این امر کمک نمایند.  

اقطار افزود: این افراد تحت آموزش سازمان قرار گرفته و این توانایی را دارند تا جوانان را کمک کنند تا همسر دلخواه خود را بر اساس معیاری مناسب همراه با آموزش‌هایی که دیده‌اند انتخاب نمایند و سپس دوران نامزدی و ازدواجی موفق را تجربه کنند. 

معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: طرح آموزش‌های پیش از ازدواج می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خشونت ما، پیشگیری از طلاق و به طور کلی آسیب‌های اجتماعی مختص به این امر داشته باشد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha