سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 111293

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: عدم تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام در بروجرد آسیب جدی وارد کرده است.

سلامت نیوز: معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: عدم تخصیص اعتبار به پروژه های نیمه تمام در بروجرد آسیب جدی وارد کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محسن یعقوبی فر ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات عمرانی و شهری در محل فرمانداری ویژه بروجرد اظهار داشت: طی دو سال گذشته در پیشرفت پروژه های عمرانی بروجرد قدمی به طور عملی به جلو نگذاشته ایم.

وی تصریح کرد: عدم تخصیص اعتبار ریالی بر همه پروژه های بروجرد تاثیر گذار بوده و آسیب های جدی به پروژه های نیمه تمام وارد کرده است.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد با بیان اینکه عدم تخصیص اعتبار موجب طولانی شدن پروژه ها شده است، افزود: در حال حاضر به دلیل عدم اعتبار کافی در لایه های مختلف مشکلات جدی به چشم می خورد.

یعقوبی فر ادامه  داد: سدهای آبسرده و شهید محمد بروجردی که می تواند آب شرب بروجرد را تامین کند قریب به دو سال است متوقف شده اند و بنابر تشخیص وزارت نیرو حذف مطالعات سد گلرود در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: حدود 10 سال است که خشکسالی بر شهرستان بروجرد حاکم شده و بیش از 40 روستای بخش اشترینان از کم آبی رنج می برند.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد افزود: معابر عمومی شهر، بیمارستان آیت اله بروجردی، اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره)، تکمیل سایت مسکن مهربروجرد، فاضلاب شهری و ساماندهی ترافیک شهری از جمله پروژه هایی است که نیمه تمام ماندن و رها سازی آنها به نفع مردم و بروجرد نیست.

وی تصریح کرد: در سال 92 تعداد 194 پروژه با اعتبار 25 میلیارد و 336 میلیون تومان در بروجرد کلید خورد که تا کنون میزان تخصیص اعتبار حدود 7.5 درصد بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 83 پروژه نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی 43 درصد و 111 پروژه جدید در دستور کار قرار گرفته است که با این میزان تخصیص 7.5 درصدی تنها می توان به تجهیز کارگاه بپردازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha