سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴

هویت فردی که جسدش در داخل کانال کولر بانک کشف شد بود شناسایی شده و او دارای سابقه سرقت است.

سلامت نیوز: هویت فردی که جسدش در داخل کانال کولر بانک کشف شد بود شناسایی شده و او دارای سابقه سرقت است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه قانون، نهم اردیبهشت امسال کارمندان بانک صادرات در کرمانشاه متوجه بوی تعفن از داخل کانال کولر شدند آنها پس از مشکوک شدن به موضوع به بررسی داخل کانال پرداخته و با جسد مردی روبه‌رو شدند.

در ادامه تیمی‌از ماموران همراه امدادگران آتش نشانی خود را به شعبه بانک صادرات رسانده و در عملیاتی جسد مرد ناشناسی را از داخل کانال کولر خارج کردند.

قاضی مجتبی ملکی دادستان عمومی‌و انقلاب کرمانشاه در این باره گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد ناشناس از طریق کانال کولر قصد ورود به داخل بانک را داشته که در میانه راه گرفتار شده و نتوانسته خود را از آنجا خارج کند.

وی افزود: پزشکی قانونی پس از معاینه جسد اعلام کرد: حدود 72 ساعت از زمان مرگ گذشته است و علت فوت مرد جوان خفگی است.

دادستان عمومی‌و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: 10 روز قبل از این ماجرا به همین شیوه فردی وارد شعبه بانک دیگری شده و اقدام به سرقت از دستگاه خودپرداز کرده بود.

این موضوع باعث شد ماموران احتمال دهند این فرد همان سارق دستگاه عابر بانک است اما با بررسی اثر انگشت به جا مانده در محل سرقت و تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد عامل سرقت از عابر بانک فرد دیگری بوده است.

این مقام قضایی ادامه داد: با بررسی اثر انگشت فرد مورد نظر هویت او به نام الف- س 28 ساله شناسایی شد. وی یک بار به اتهام سرقت خرد دستگیر و روانه زندان شده بود. شواهد نشان می‌دهد او در کانال کولر و در محلی که یک انحراف در مسیر وجود داشته گرفتار شده و حتی نتوانسته از همان مسیری که آمده بود باز گردد.قاضی ملکی تاکید کرد: در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی همدست احتمالی این فرد ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha