چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

مرد رمالی که با سوء استفاده از مشکلات خانوادگی و بیماری های مردم از آنان مبالغ هنگفتی پول دریافت می کرد در چنگ قانون گرفتار شد

سلامت نیوز: مرد رمالی که با سوء استفاده از مشکلات خانوادگی و بیماری های مردم از آنان مبالغ هنگفتی پول دریافت می کرد در چنگ قانون گرفتار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، فرمانده انتظامی مشهد درباره جزئیات دستگیری متهم ۶۵ ساله گفت: دوشنبه گذشته زن میانسالی به کلانتری خواجه ربیع مشهد مراجعه کرد و ضمن تسلیم شکوائیه ای گفت به پیشنهاد یکی از آشنایانم برای رفع مشکل و گرفتاری های خانوادگی نزد رمالی در بولوار رسالت رفتم اما با رفتارهای مشکوک او مواجه شدم به طوری که احساس کردم او قصد تعرض به من را دارد.

سرهنگ حجت نیکمرام افزود: این زن در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: فرد رمال تاکنون مبلغ پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای باز کردن طلسم و نوشتن جادو و جنبل از من پول گرفته است.

رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع گروهی از ماموران تجسس با هدایت سرهنگ علی بانژاد (رئیس کلانتری خواجه ربیع) برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند اما رمال مذکور مدعی بود که تنها به مراجعه کنندگان خانم پاسخ می دهد و از پذیرفتن مردان معذور است.

سرهنگ نیکمرام تصریح کرد: ماموران انتظامی با دستورات قاضی ریزگی (قاضی شعبه 2۰۲ مجتمع قضایی امام خمینی(ره)) منزل رمال را بازرسی کردند که در نتیجه چندین کتاب قدیمی، تعداد زیادی کاغذهای نوشته شده به همراه پوست آهو و قفل هایی که روی آن ها اعداد و ارقامی نوشته شده بود کشف شد و متهم ۶۵ ساله برای انجام بازجویی به کلانتری انتقال یافت. فرمانده انتظامی مشهد اضافه کرد: هنگام دستگیری متهم ۳ زن دیگر نیز که برای رفع مشکلات خانوادگی و بیماری به این فرد مراجعه کرده بودند در منزل او حضور داشتند این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در اعترافات خود سوء استفاده از مشکلات مردم و گرفتن پول از آن ها را پذیرفت و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha