چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 111380

وزیر بهداشت طی نامه‌ای از توجه رئیس قوه قضاییه به حساسیت مشاغل پزشکی و صدور بخشنامه‌ای مبنی بر استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس برای جرایم پزشکی قدردانی کرد.

استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در رسیدگی به جرایم پزشکی

سلامت نیوز: وزیر بهداشت طی نامه‌ای از توجه رئیس قوه قضاییه به حساسیت مشاغل پزشکی و صدور بخشنامه‌ای مبنی بر استفاده از مجازاتهای جایگزین حبس برای جرایم پزشکی قدردانی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سید حسن هاشمی با تشکر از توجه رئیس قوه قضاییه نسبت به حساسیت مشاغل پزشکی گفت: ارائه خدمات تشخیصی و درمانی با کیفیت به مردم مستلزم داشتن اطمینان خاطر در جامعه پزشکی است.

هاشمی گفت: در آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور هستیم و اجرای موفق این طرح نیازمند فراهم بودن فضای آرامش و به دور از هرگونه تنش و تشویش در جامعه پزشکی است لذا توجه وحمایت مسئولان سه قوه می تواند ما را در رسیدن به این مهم یاری کند.

آیت‌الله "صادق آملی لاریجانی با صدور بخشنامه‌ای از قضات رسیدگی‌کننده به جرایم پزشکی خواست در صورتی که جرم به واسطه بی احتیاطی یا بی‌مبالاتی یا به سبب عدم رعایت نظامات واقع شود در تعیین کیفرخواست حسب مورد از مجازات جایگزین حبس از نوع جزای نقدی و یا دوره مراقبت استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha