شنبه ۸ تیر ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 11140

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از بررسی علل نارضایتی مردم از حوزه سلامت کشور با حضور وزیر بهداشت و همکارانش در جلسه این کمیسیون خبر داد.

دکتر حسینعلی شهریاری، در خصوص اولویت های کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در آغاز دوره هشتم، به مهر گفت: در حال حاضر بر روی کلیات مباحثی که در حوزه سلامت مطرح است و اینکه چه کارهایی صورت گرفته و چه کارهایی بر زمین مانده است، مطالعه می کنیم.

وی افزود: در واقع می خواهیم ببینیم که چه مقدار از برنامه های حوزه سلامت با توجه به چشم انداز 20 ساله و قانون برنامه چهارم توسعه کشور عملیاتی شده است و چرایی آن بخش از برنامه ها که اجرایی نشده را متوجه شویم.

شهریاری با اشاره به اینکه این مباحث در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح و بررسی کارشناسی دقیق خواهد شد، گفـت: از این طریق، اعضای کمیسیون به یک نقطه نظر مشترک و واحد در زمینه بررسی اولویت های حوزه سلامت خواهند رسید.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از حضور وزیر بهداشت و همکارانش در جلسه سه شنبه آتی این کمیسیون خبر داد و افزود: لازم است برای گرفتن پاسخ برخی از سئوالاتی که در کمیسیون مطرح می شود، از نظرات مدیران وزارت بهداشت مطلع شویم که بر همین اساس از وزیر و همکارانش دعوت کرده ایم در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون حضور بیابند.

وی با عنوان این مطلب که در حوزه سلامت موفق نبوده ایم، گفت: ممکن است در مقاطعی، اقداماتی صورت داده باشیم اما این برنامه ها می بایست با رضایتمندی مردم از حوزه سلامت همراه باشد که در حال حاضر چنین نیست و ما در این حوزه موفق نبوده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha