چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 111413

بیست و پنجمین کنگره سالانه فیزیوتراپی ایران از امروز چهارشنبه با حضور دکتر اسماعیل ابراهیمی رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران و رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین جمع زیادی از فیزیوتراپ ها و میهمانان خارجی در هتل المپیک آغاز بکار کرد.

سلامت نیوز: بیست و پنجمین کنگره سالانه فیزیوتراپی ایران از امروز چهارشنبه با حضور دکتر اسماعیل ابراهیمی رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران و رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین جمع زیادی از فیزیوتراپ ها و میهمانان خارجی در هتل المپیک آغاز بکار کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،در این کنگره آخرین دستاوردهای علمی در موضوعاتی چون الکتروتراپی، تمرین درمانی، درمانهای دستی، تکنیکهای مختلف مهارتی در درمان اختلالات اسکلتی - عضلانی، لیزردرمانی، مگنتیک تراپی، شاک ویو تراپی، آب درمانی، هیدروتراپی، تکنیکهای ماساژ به مخاطبان ارایه می شود.

همچنین در این همایش کاربرد درمان های فیزیوتراپی در بیماری های مختلف ارتوپدی، مغز و اعصاب، سالمندی، اطفال، اختلالات بی اختیاری ادرار، اختلالات عضلات کف لگن، عوارض بی تحرکی در جامعه صنعتی از دیگر موضوعاتی است که مورد بحث و برررسی قرار می گیرد.

حدود 220 مقاله علمی به این همایش ارایه شده است که 24 مقاله به عنوان سخنرانی و97 مقاله نیز برای پوستر انتخاب شده است.

هدف از این همایش جستجوی راه های جدید و مبتنی بر شواهد جهت درمان برخی بیماریها از طریق روشهای فیزیوتراپی است.

بیست و پنجمین کنگره سالیانه فیزیوتراپی ایران با شعار پویایی علمی - پایایی حرفه ای در روزهای 17 تا 19 اردیبهشت در هتل المپیک برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha