چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷

زوج جوانی که با خودروی جنسیس اقدام به ترانزیت مواد افیونی می‌کردند، در عملیات ویژه پلیس تهران در یکی از محله‌های کاشان دستگیر شدند.

سلامت نیوز: زوج جوانی که با خودروی جنسیس اقدام به ترانزیت مواد افیونی می‌کردند، در عملیات ویژه پلیس تهران در یکی از محله‌های کاشان دستگیر شدند. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، چندی پیش در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک زوج موادفروش با خودروهای مدل بالا و لوکس پرونده‌ای در این رابطه در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ تشکیل شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه ماموران دایره یکم معاونت پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از طریق منابع اطلاعاتی دریافتند متهمان هم‌اکنون در شهرستان کاشان در حال فعالیت هستند.

به همین منظور با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری متهمان به شهرستان کاشان اعزام شدند و عملیات دستگیری متهمان را از آغاز کردند. در نهایت عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر ساعت دو بامداد دیروز در راستای انجام ماموریت‌های محوله و پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند خودروی هیوندا جنسیس متهم را شناسایی کنند که پس از توقیف در بازرسی از خودروی متهمان 37کیلو و 900 گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در 39 قوطی نوشابه خانواده جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha