چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده در پی تصادف با یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سلامت نیوز: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده در پی تصادف با یک دستگاه اتوبوس در بزرگراه آزادگان خبر داد.
 
سرهنگ عین اله جهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت:‌ در ساعت 21:14 دیشب تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک عابر پیاده با هویت نامعلوم سبب مرگ وی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان زیر پل شوشتری شد.
 
وی با بیان اینکه اتوبوس فاقد مشخصات و متواری است، گفت: در بررسی کارشناسان توجه نکردن راننده اتوبوس به جلو و عبور عابر از عرض بزرگراه هر دو به میزان 50 درصد به عنوان علت این حادثه اعلام شده است.
 
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بزرگراه آزادگان به جهت حجم تردد وسایل نقلیه و خطوط متعدد حرکت وسایل نقلیه و سرعت بالای معبر، تردد از عرض راه را برای عابرین پیاده تقریبا غیرممکن ساخته و به همین دلیل پل‌های متعدد هوایی و زیرگذر برای عابرین پیاده پیش‌بینی و نصب شده است بنابراین هم راننده اتوبوس بی‌احتیاطی نموده و پیش‌بینی خطرات احتمالی را نکرده است و هم عابر پیاده که می‌بایست از پل‌های مربوطه استفاده نماید نظامات دولتی را رعایت ننموده و به جای استفاده از پل‌های مخصوص عابرین، در یک اقدام خطرناکی مبادرت به عبور از عرض بزرگراه مذکور می‌نماید که جا دارد مجددا به عابرین توصیه شود برای حفظ سلامتی خودشان و همینطور حفظ کیان خانواده و پیشگیری از ورود هزینه‌های جبران ناپذیر معنوی به جامعه و ... به مقررات خاص عبور و مرور از عرض معابر توجه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha