یکی از راه‌های ارتقا کیفی بیمه‌ها که در سیاست‌های ابلاغی حوزه سلامت به آن تاکید شده بود افزایش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی پر نیاز بیماران بوده است.

سلامت نیوز: یکی از راه‌های ارتقا کیفی بیمه‌ها که در سیاست‌های ابلاغی حوزه سلامت به آن تاکید شده بود افزایش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی پر نیاز بیماران بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،رسول خضری  اظهار داشت: یکی از راه‌های ارتقای کیفی بیمه‌ها که در سیاست‌های ابلاغی حوزه سلامت هم به آن اشاره شده بود افزایش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی پرنیاز برای بیماران بوده است که هرچه سریعتر باید صورت گیرد.

 

وی گفت: در سال جاری از لحاظ اعتباری و بودجه‌ای شرایط خوبی بر بیمه‌ها و حوزه سلامت حاکم است که زمینه را برای حل مشکلات این بخش هموار ساخته است.
وی با بیان اینکه مشخص کردن و اعلام اسامی داروهای تحت پوشش بیمه زمینه سودجویی افراد مختلف را از بین می‌برد خاطرنشان کرد: تقویت بیمه‌ها یعنی تقویت حمایت از داروها و افزایش پوشش بیمه‌ای داروها، لذا بیمه‌ها با توجه به شرایط خوب اعتباری که در سال جاری برای آن‌ها مهیا شده است هرچه سریعتر باید بر این مهم جامه عمل بپوشانند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha