شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

چند مرد شیاد که جوانی 18 ساله را با دست و پای بسته مورد آزار و اذیت قرار دادند و از قربانی فیلم سیاه تهیه کردند، از سوی برادر قربانی مضروب و راهی بیمارستان شدند.

سلامت نیوز: چند مرد شیاد که جوانی 18 ساله را با دست و پای بسته مورد آزار و اذیت قرار دادند و از قربانی فیلم سیاه تهیه کردند، از سوی برادر قربانی مضروب و راهی بیمارستان شدند. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، ساعت 12:30 پنجشنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی‌بر وقوع یک مورد شرارت، قمه‌کشی و درگیری منجر به جرح در خیابان کارگر، ماموران کلانتری 115 رازی بلافاصله در محل حاضر شدند و مشاهده کردند عده زیادی در محل تجمع کرده و باعث راهبندان در خیابان کارگر شده‌اند. 

ماموران در بررسی‌های نخست متوجه شدند دو مرد جوان که با هم برادر هستند به نام‌های «حامد» 22 ساله و «حمید» 18 ساله با شخص دیگری به نام «وحید افغان» 20 ساله درگیر شده و او را با قمه مجروح کرده‌اند. ماموران پلیس بلافاصله دو برادر متهم را بازداشت کردند و برای تحقیقات به کلانتری انتقال دادند. همچنین فرد مجروح نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. 

در ادامه در داخل کلانتری از متهمان بازجویی شد که حامد به ماموران اعلام کرد: چند روز پیش «حمید» به پیشنهاد «وحید افغان» که از دوستان قدیمی وی است، به میهمانی دوستان‌شان رفتند که دوستان وحید افغان، دست و پای «حمید» را بسته و با زور وی را مورد آزار و اذیت قرار دادند و از این کار فیلم گرفته و برای پخش نکردن فیلم درخواست دو میلیون تومان پول را کردند. 

حامد ادامه داد: من وقتی فهمیدم آنان این کار را با برادرم کرده‌اند تصمیم گرفتم آنها را به سزای اعمال‌شان برسانم به همین دلیل دقایقی پیش هنگام عبور از خیابان کارگر وقتی یکی از این عوامل زورگیری و آزار و اذیت (وحید) را در خیابان دیدم، با قمه به وی حمله کرده و وی را از ناحیه سر مجروح کردم. 

سرهنگ حسین دلاور، رئیس کلانتری 115رازی درباره این خبر گفت: ماموران ضمن تشکیل پرونده نامبردگان را برای سیر مراحل قانونی و ادامه رسیدگی به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ معرفی کردند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha