معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان های استانهای گلستان و مازندران از نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستانها ابراز رضایت کرد.

سلامت نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان های استانهای گلستان و مازندران از نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستانها ابراز رضایت کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی به منظور چگونگی اجرای طرح تحول نظام سلامت روز جمعه از بیمارستان‌های استان‌های گلستان و مازندران بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، وی با حضور در بیمارستانهای 5 آذر، طالقانی و صیاد شیرازی در استان گلستان و همچنین بیمارستانهای چالوس، نور، نوشهر، آمل، آیت اله روحانی بابل، امام خمینی، زارع، بیمارستان قلب و اطفال و روان پزشکی ساری در استان مازندران از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت قرار گرفت.

دکتر حریرچی در خصوص فرآیند اجرای این طرح گفت: ضمن بازدید به عمل آمده در استانهای مازندران و گلستان مشخص شد هر دو بسته خدمتی شامل: برنامه کاهش میزان پرداختی بیماران بستری در بیمارستان های دانشگاهی و برنامه ترویج زایمان طبیعی به طور کامل در حال اجراست که لازم است از مسئولان و کارکنان دانشگاههای این دو استان تشکر کنم.

گفتنی است، معاون توسعه مدیریت و منابع روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته نیز از بیمارستانهای استانهای ایلام، کرمانشاه و همدان بازدید کرد و از نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستانها ابراز رضایت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha